fredag den 22. januar 2010

Den bedste støvsuger


Den bedste støvsuger er, i en norsk undersøgelse og dansk undersøgelse fra september og oktober 2009, kåret til at være ELECTROLUX Z8820P.


I Danmark er det bladet TÆNK der har kåret støvsugeren som den bedste, og i Norge er det norske forbrugerråd, der har testet 43 støvsugere, og kåret denne som den bedste. Se den norske undersøgelse her.
Den danske undersøgelse er desværre ikke tilgængelig, medmindre man vi betale for den. De skriver dog bl.a. i deres evaluering: "Suverænt bedste model. Måske den bedste, vi nogensinde har haft fat i."

Støvsugeren har en super sugeevne på 420 watt sugeeffekt og et lavt lydniveau på kun 72 dBA. Den er udstyret med bløde gummihjul der mindsker larm ved kørsel, og med en pose på 5 liter, kan der støvsuges mange gange, før posen skal tømmes. Hvis man vil have originale poser, koster 3 stk. 89 kr. Kan man leve med uoriginale poser koster 5 stk. plus et filter 69.

Selve støvsugeren kan findes til priser fra 1.300 kr. til 2.500 kr. alt afhængig om man køber  Z8820P eller Z8820. P står for parket, og i denne model følger der et specielt parket mundstykke med. Jeg har købt min Z8820P på nettet til 1.630 kr, hvilket var en rigtig fin pris. Det kan betale sig at søge lidt på nettet, eller se efter tilbud i butikkerne.

ELECTROLUX Z8820P er klart den bedste støvsuger jeg har haft, og vil klart anbefale denne til alle. 

4 kommentarer:

  1. Hej Thomas

    Hvor købte du din Z8820P til 1630kr henne?

    Mvh

    Kim Andersen

    SvarSlet
  2. Hej Kim

    Jeg købte min ELECTROLUX Z8820P via følgende link:

    http://www.stoevsugerposen.dk/

    Håber dette kunne hjælpe.

    SvarSlet
  3. Hej Thomas

    Tak for info :-) Men der koster den pt. 1778 kr øv..

    SvarSlet
  4. Det var også et tilbud der var på det tidspunkt jeg skrev indlægget. Har du prøvet pricerunner.dk ? Her kan du sammenligne priser på ELECTROLUX Z8820P samt mange andre produkter.

    SvarSlet