torsdag den 9. juli 2009

Mekanikeren snyder dig

Sikke en oplevelse jeg lige har haft med den lokale mekaniker!

Skulle have min Fiat Punto 60 SX 1995 til syn, og kørte den ned til den lokale AutoMester for at få et gratis synstjek. Han ringer senere og giver mig et "tilbud" på 21.000. Det er nok det bilen er værd, måske endda mere.

Jeg bliver noget forbløffet, da jeg for et år siden bruget 8.000 på at få den frisket op, så den skulle kunne holde 3-4 år endnu uden problemer. Min kone og jeg vælger derfor at hente bilen hos AutoMester uden at få repereret noget, og køre den til syn.

Her viser det sig at bilen kan synes, efter mindre reperationer til ca. 3.000 WHAT!!!!!!!!!!!!!

18.000 kr sparet............. Hvad sker der lige der. Stoler aldrig på det fjols igen!

Mit råd er derfor at få kørt bilen til synstjek hos en mekaniker. Derefter kør den til syn, hvis mekanikeren anbefaler større reperationer, og se hvad synshallen kræver for at syne bilen. Det kan åbenbart viser sig at være en rigtig god forretning!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar