torsdag den 9. juli 2009

Velkommen til bloggen

Denne blog vil omhandle gode, gratis finansielle råd vedr. privatøkonomi.

Jeg er selv uddannet bankrådgiver, og sidder som bankrådgiver i dag. Af personlige årsager vil jeg ikke oplyse hvilket pengeinstitut jeg arbejder i.

Jeg vil komme med råd fra alt til budget og daglig økonomi, til pension og investering. I en tid med finanskrise, kan gode råd være dyre, men ikke her. Et godt råd kan faktisk øge din indtægt, ved at sænke en udgift. Så jeg håber selvfølgelig at du vil kunne profiterer og tjene penge fra denne online blog.

Jeg håber at du vil finde denne blog interessant, og glæder mig til at kunne give dig en masse gode råd omkring din privatøkonomi. Har du et spørgsmål eller et emne du gerne vil have jeg skal tage op, er du meget velkommen til at komme med forslag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar