onsdag den 30. september 2009

billig fladskærm tyskland


Ønsker du at købe en billig fladskærm, bør du overveje at købe den i Tyskland, eller rettere hente den i Tyskland, men købe den i Danmark. Du undrer dig nok over hvordan dette hænger sammen, men det fungerer på denne måde:


Et firma der sælger fladskærme, fx Fleggard, har en butik i Danmark, tæt på grænsen. Her kan man se alle produkter, få dansk hjælp og vejledning fra uddannet personale. Her køber man så sit fjernsyn, med dansk garanti og under dansk købelov, men man skal lige køre over grænsen og hente sit fjernsyn på det tyske lager. Derved kan fjernsynet, selvom det købes i Danmark, sælges til tyske priser og med tysk moms. Der kan derfor ofte spares mange penge, specielt når der køres tilbud.


Jeg har selv købt min fladskærm billig i Tyskland. Jeg har et Philips 38 tommer fjernsyn, som i Danmark kostede 11.995 kr. i tyskland fik jeg det for 6.995 kr. Altså en besparelse på 5.000 kr.


Hvis jeg skulle være så uheldig at fjernsynet går i stykker, følger der en reperationsaftale med, så de kommer og henter fjernsynet og leverer det tilbage efter end reperation. Dette var med gratis og giver en rigtig god sikkerhed, når man nu bor mere end 200 km. fra butikken.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar