torsdag den 13. august 2009

Endelig iPhone

Så fik jeg endelig min iPhone. Det er det fedeste stykke elektronik jeg længe har haft mellem hænderne, og jeg glæder mig til at få lov at udforske de mange funktioner der er i den.

Jeg har købt den nye 3GS. Mange siger at den ikke er meget bedre end den ældre 3G model. Jeg har ikke haft den, men ser du sammenlignnger på youtube ser man hurtigt at den nye iPhone er noget hurtigere. Udover den hurtigere processor og de flere ram, har den nye iPhone et bedre kamera, indbygget kompas, som forbedre kort/gps funktionen, samt den fås med op til 32 gb.

Jeg synes det har været værd at vente på den nye. Jeg vil anbefale alle der har interesse i telefoner at prøve en iPhone. Det vil ændre jeres liv.

Endelig iPhone 3GS ejer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar